Online Users HEY THERE STALKER! WELCOME TO MY BLOG PAGE. IF YOUR CREEPING ON MY PAGE HOPE YOU FIND WHAT YOUR LOOKING FOR. LOL !

01 March 2011

MEREPEK !




Jika kita mencintai seseorang,
 kita akan sentiasa mendoakannya walaupun dia tidak lagi berada disisi kita.

Tuhan memberi kita dua kaki untuk berjalan, 

dua tangan untuk memegang, 
dua telinga untuk mendengar dan dua mata untuk melihat.
 Tetapi mengapa Tuhan hanya menganugerahkan sekeping hati pada kita? 
Kerana Tuhan telah memberikan sekeping lagi hati pada seseorang untuk kita mencarinya.
 Itulah namanya Cinta...

Jangan sesekali mengucapkan selamat tinggal jika kita masih mahu hidup bersamanya.

 Jangan sesekali menyerah jika kita masih merasa sanggup.
Jangan sesekali kita membuat keputusan bodoh hanya disebabkan keegoan kita sendiri.
 Jangan sesekali mengatakan kita tidak mencintainya lagi jika kita masih tidak dapat melupakannya.


Cinta itu akan kembali...
Kepada orang yang masih mempunyai harapan walaupun mereka telah dikecewakan.
 Kepada mereka yang masih percaya, walaupun mereka telah dikhianati. 
Kepada mereka yang masih ingin mencintai, walaupun sebelumnya mereka telah disakiti  
...dan...
Kepada mereka yang mempunyai keberanian dan keyakinan untuk membangunkan kembali kepercayaan. 


kadangkala kita menyedari betapa dalamnya kita menyintai seseorang di saat kita sedang kehilangannya..
dan kadangkala kita menyedari betapa perlunya cinta seseorang terhadap kita di saat kita memerlukannya..


Kenangan aku,
aku pasti akan ingat seumur hidup..
Pejam mata,
aku akan teringat semua itu..
Kau jauh dari aku,
tak mampu untuk aku dekati,
tak berani nak cakap yang aku cinta kau,
tak berani nak cakap yang aku sedang tunggu kau..
aku terperanjat,
tak pernah terbayang dapat jumpa dengan kau lagi..
tak pernah terfikir pun yang aku masih cintakan kau..
aku nak beritahu pada kau yang aku nak mencintai kau selamanya..
Setelah sekian lama,
kau masih dalam hati aku..
Walaupun dah lama berlalu,
walaupun kau jauh dari aku,
kau masih dalam hatiku..
Aku nak kau ingat sampai bila-bila yang aku pernah mencintai kau......




10 comments :

EpoLღKunang2 said...

Berterima kasih kepada Allah,
dengan nikmat Dia kita merasa cinta. ^^

p/s : Awak comel. ^^

~wany Giabiconi~ said...

hiii.. :) sedap sngt ayat murni :)wany suke suke

M O Y M O Y said...

epol : teng ^^,

wany : suke ea?hehe...merepek jek kn?

gaung said...

adoiii adoiii nak cakap sama nanti mcm menipu tpi serius hampir sama apa yang kami selalu fikir bila "kami" menjadi "seorang"

M O Y M O Y said...

hohho...x mengapa...
setiap org ade persamaan dan juga perbezaan..
so,x salah la if encik gaung pon fikir mende yg sama..huuu

anym dan dunia said...

muka mcm cina jk .. cumil~

powluck said...

salam kenal..
br nak brblog ni..
lwt2 la blog sy..

M O Y M O Y said...

anym: tengs awak,,
:)

powluck: ouh..oke..salam knal..

ArifmoraleS said...

saye suker picture tepi pantai 2:)

M O Y M O Y said...
This comment has been removed by the author.