Online Users HEY THERE STALKER! WELCOME TO MY BLOG PAGE. IF YOUR CREEPING ON MY PAGE HOPE YOU FIND WHAT YOUR LOOKING FOR. LOL !

23 March 2011

LELAKI YANG HEBAT

Bila lelaki betul-betul jatuh cinta dan setia pada Kekasihnya dgn ikhlas, perubahan sikapnya amat mengejutkan. Hati lelaki yg dianggap keras selama ini, tiba2 secara semulajadi menjadi selembut kapas apabila sudah jatuh cinta dgn relanya. Bahkan lelaki yg mabuk cinta sanggup berkorban dan buat apa sahaja utk kekasihnya.Sekeras manapun hati lelaki ia akan mengalirkan air mata apabila hatinya dilukai. Utk melihat lelaki menangis amatlah payah. Diantara tanda2 lelaki yg jatuh cinta dgn HEBAT ialah: 


1. Dia bersungguh2 melakukan sesuatu utk kekasihnya dengan rela bukan kerane terpakse. *Tak akan ungkit sesuatu perkara 

2. Dia sentiasa ingin menghiburkan kekasihnya dan berubah menjadi orang yg kuat bercakap.

3. Dia banyak menasihati kekasihnya kerana dia amat menyayangi kekasihnya.

4. Dia berusaha mengongkong kebebasan kekasihnya kerana perasaan cemburunya yang meluap-luap.

5. Dia sentiasa takut kehilangan kekasihnya.

6. Dia sentiasa mengawasi pergerakan kekasihnya kerana dia sentiasa berasa curiga. *setiap malam call..nak tengok waiting ke tak.

7. Dia tidak suka ada lelaki lain rapat dgn kekasihnya. *dia sendiri tahu seperti ape sifat lelaki..sanggup buat apa sahaja untuk menganyat seseorang wanita.

8. Dia mudah merasa cemburu dan sensitif apabila kekasihnya tidak menumpukan sepenuh perhatian kepadanya.

9. Adakalanya dia seperti seorang anak kecil yang meminta perhatian kerana dia mahu kekasihnya melayannya lebih dari org lain.

10. Dia menjadi orang yg paling rajin dan sanggup membantu kekasihnya melakukan apa saja.

11. Dia pandai merajuk hati kerana ingin dipujuk oleh kekasihnya. *Lelaki mudah kalah dengan pujukan wanita.

12. Dia akan menggelabah apabila kekasihnya berjauhan daripadanya terlalu lama. *sentiasa berfikiran negatif.

13. Dia sentiasa mempastikan keselamatan kekasihnya

14. Dia mementingkan kekasihnya daripada dirinya sendiri

15. Dia kerap bertanya adakah kekasihnya mencintainya kerana dia merasa kasihnya lebih kuat daripada kekasihnya.

16. Dia tidak akan melayan perempuan lain yg tidak ada urusan penting dengannya. 

17. Dia cuba meluangkan lebih banyak masa dengan kekasihnya walaupun terpaksa menunggu kekasihnya dengan sabar.

18. Dia membanggakan kekasihnya di depan org lain. 

19. Kalau ditinggalkan oleh kekasihnya, ia akan berasa serik dan tidak percaya dgn cinta perempuan lain namun dia sentiasa mengharap kekasihnya kembali kepadanya

20. Apabila timbul org ketiga, dia akan hilang akal dan sanggup berbuat apa saja untuk merebut kembali kekasihnya. *bukan hanya berdiam diri kerana ingin menunjukkan keegoan!

21. Dia menganggap kekasihnya sebagai orang yg paling dipercayainya dan sanggup menyerahkan harta walaupun nyawanya sendiri. 

22. Dia tidak akan berlaku curang kepada kekasihnya namun jikalau dia berbuat demikian itu bererti hatinya belum 100peratus mencintai kekasihnya. 

23. Bukan semua lelaki sanggup menitiskan airmatahanya untuk seorang perempuan.
HARGAILAH MEREKA..


11 comments :

~wany Giabiconi~ said...

walaweh betol2 pandai muny kan sokong muny ;)

M O Y M O Y said...

hehhe...tengs wany,,

love u~~

Rizali Masri said...

waaa..ade betulnye jugak..! muny, ape tajuk lagu kt blog muny.. best ar. hehe..

M O Y M O Y said...

hahha..suke ea?
tajuk lagu ni "Take My heart"
by Soko^_^

Ehh Rizali..tengs 4 komen oke~

Shafiq said...

Wahhhh...
Best...(^_^)V

M O Y M O Y said...

:)tengs shafiq

Mohd Ridhuan said...

uhuhuhuhuhuh....
slembut kapas....
hehhehe

::blog anak jawer:: said...

mcm org selalu cakap...di belakang seorang lelaki yg hebat...mesti ada seorang wanita...nice entry...

BTW...jom BW...
http://airzone09.blogspot.com/2011/03/hantu-melayu-vs-hantu-cina.html

M O Y M O Y said...

ridhuan :huhuu..agak2 begitu jgak kah kamu?

anak jawer : oke2...tengs yek sudi berkunjung kesini :)

Ayoun Adha said...

yaya..its true..

M O Y M O Y said...

of coz!
:)