Online Users HEY THERE STALKER! WELCOME TO MY BLOG PAGE. IF YOUR CREEPING ON MY PAGE HOPE YOU FIND WHAT YOUR LOOKING FOR. LOL !

25 March 2011

Putus Cinta !


Alkisah pasal sepasang kekasih yang dahulunya berpacaran dan kini diorang dah clash. tsk.. tsk.. tsk..


Si Perempuan : Disebabkan kite dah takde ape-ape lagi. Saye nak pulangkan sumer bende yang awak pernah bagi kat saye dulu.

Si Lelaki          : Ermmm... ok!

Si Perempuan : Nah sumer teddy bear - teddy bear yang awak pernah bagi saye dulu!!

Si Lelaki          : Erkkk!! air liur basi pun ade lagi.. hape la..(muka berkerut sambil berkata dalam hati)

Si Perempuan : Hamek balek cincin murah awak ni !

Si Lelaki          : Senyum dan cakap dalam hati (boleh gadai balek. atleast boleh dapat balek duit)

Si Perempuan : Surat-surat awak ni pun amek balek! dah tak macam surat! jenuh saya nak baca tau!

Si Lelaki          : Standard la tulisan laki.. hahaha!! (senyum lagi sambil bermonolog dalaman lagi)

Si Perempuan : Itu je kan yang awak pernah bagi dulu?

Si Lelaki          : Tak cukup nih.. Ade lagi..

Si Perempuan
: Aikkk! Ape lagi?? (Sambil muke berkerut)

Si Lelaki          : Mane ciuman yang pernah saya bagi dulu??? saya nak jugak!

Si Perempuan
: LOL! 
  
                               

13 comments :

Miss Dill said...

muah muah. :)

Miss Dill^^

M O Y M O Y said...

hohho...

Eda said...

ahaks...ssh tu yg last nk kasi blik

M O Y M O Y said...

hak hak..mmg susah nak kasi balik..elok2 putus terus terkapel balik...

EpoLღKunang2 said...

Cium jangan tak cium. ^^

M O Y M O Y said...

hahha! Jangan jangan jangan!

eryn_farina said...

muuahhh kt akk murni jep <3
hee ^_^

sedutzone said...

yg last tu jer aku mau... barang2 tu ko simpan jer la, aku sedekah jer... ahakz

Cikin said...

hahaha . sadis je yg last tu :)

M O Y M O Y said...

eryn : muuuaahhhh kat ery blek!
hehhe..

M O Y M O Y said...

sedutzone : amboi...dia plak yg lebih..

M O Y M O Y said...

cikin : hohho..mmg sadis gile.. tp yg tu la yg bleh buat org tersengeh sorang2..

:.NueRuL.: said...

hahahaha..sweet entry.. :)