Online Users HEY THERE STALKER! WELCOME TO MY BLOG PAGE. IF YOUR CREEPING ON MY PAGE HOPE YOU FIND WHAT YOUR LOOKING FOR. LOL !

26 September 2013

Soal HATI dan JODOH

Assalamualaikum semua...

Oke sebelum tu nak ucapkan terima kasih dulu sebab sudi datang buang mase kat sini. Tak tahu lah kenapa sekarang ni aku malas sangat nak update entry baru. Entry lame pon dh banyak sangat aku delete. Rasanye lebih 25 post dah masuk tong sampah. Haishh tak tahu lah ape masalah dengan post2 tu semua. Mungkin sebab ntah pape dan mengarut..hahaha

Orite baiklah actually tujuan aku create entry kali ni hanya untuk luahan hati semata-mata.. Bhahahaha lagi la ntah hape hape kan bunyiknye. Sebelum tu aku nak minta maaf bebanyak kepada yang mungkin akan terasa ada kene mengene pasal bende ni. Maaflah bebanyak ;)

Hmm nak mulekan dari mana erk..haishh bab penulisan ni aku memang weak betol lah. Oke sedia maklum ramai yg tahu kan sekarang ni aku dah tak ada sape-sape. Means balak ataupun someone special la. Sekarang ni aku lebih minat berkawan, berkawan dan hanya berkawan. Tak kesah la laki ke perempuan janji boleh buat kawan.

Bohonglah kalau aku cakap aku langsung tak nak ade boyfriend.. Rase tu memang lah ade tapi bukan buat masa sekarang la. Setakat ni belum ada lagi lelaki yang mampu curi hati aku ni sepenuhnya. Cehh poyo jek..hmm ntah lah. Yang ade pon maybe cuma sedikit .Sedikit hati ni kene curi tapi dah terpulang balik. Haa korang faham tak ape maknenye tu? Maksud aku kat situ perasaan suka or sayang tu dh pudar sepenuhnye.Jujur memang aku cepat tawar hati dengan lelaki. Cepat bosan. Cepat muak. That why  aku takut nak bercinta sebab perasaan aku cepat berubah-ubah. Aku tak pandai nak jaga hati lelaki. Ego tinggi cecah KLCC, banyak songeh, kuat merajuk.

Aku berkawan dengan ramai lelaki dan dalam masa berkawan tu aku nilai dulu orang tu macam mane. Boleh ke dia tahan ngan perangai aku.. Boleh ke dia setia dengan aku yang banyak kekurangan ni. Aku ni takde la memilih sangat bab cari jodoh ni tapi biarlah his is better than me. Aku nak yang betul2 boleh buat laki. Aku admit memang aku mengharap jodoh aku awal. Tiap kali lepas solat mesti doa semoga Allah temukan aku dengan jodoh aku secepat yang mungkin. Aku tak nak silap orang lagi. Jumpa orang yang tak sepatutnya then jalani hubungan yang sia-sia. Kan mengarut semua tu.

Memang la belum masenye lagi aku pikirkan soal jodoh ni sebab yela aku ni muda lagi kan. Baru 20tahun hidup belum banyak lagi makan garam. Masak pon terkial-kial lagi. Jauh lagi perjalanan aku tapi kalau memang dah ketentuan ilahi jodoh aku awal nak buat macam mane
kan..hehe Bersyukur je lah. Tapi rasenye tak pelik pon zaman sekarang ni perempuan kawen awal walaupun masih belajar. Kawan2 sebaya aku pon dah ramai yang berumahtangga, yg dah jadi mak orang pon ramai.


Hmm agak-agak sapelah jodoh aku nanti yee. Orangnye hensem ke tak ek? Haha actually tak kesah pon ade rupa ke tak tapi biarlah sedap mate aku ni memandang.Tapi lebih bonus bagi aku kalau dapat laki sweet & romantik macam ni  "clicksini" Haa kalau dah bace ciri2nye tu dan sape rase memiliki ciri-ciri tersebut dah boleh isi borang ..LOL *tetibe


Oke walau macam mane sekali pun sekarang ni cuma dia lah satu2nya kekasih hati aku yang abadi. Dia lah boyfriend, dialah ibu dan dialah ayah. Semoga umur dia panjang & dapat lihat aku bahagia hingga ke anak cucu..Amen InsyaAllah :)

2 comments :

zoul said...

*cari pen nak isi borang*

Unknown said...

Moga hati sntiasa tenang ye ukhti:-)