Online Users HEY THERE STALKER! WELCOME TO MY BLOG PAGE. IF YOUR CREEPING ON MY PAGE HOPE YOU FIND WHAT YOUR LOOKING FOR. LOL !

05 August 2011

I NEED SOMEONE.



I need someone...
Seorang yang boleh terima aku seadanya.
Terima baik buruk aku.
Terima segala kekurangan aku.
Terima cara aku.
Seseorang....
Yang sanggup luangkan mase dia bersama aku.
Yang tak kan penah bosan layan karenah aku.
Sentiasa ambil berat pasal aku.
Sanggup buang EGO dia.
Paham keadaan aku.
Paham kehendak aku.
Tak akan jemu
Tak akan menyesal.
Tak akan merungut.
Tak akan pernah berputus asa!

Aku perlukan seseorang...
Yang tak akan buat aku menangis.
Tak akan buat aku kecewa.
Tak akan sakiti hati aku.
Tak akan mungkir dengan janji2 dia.
Tak akan curang.
Sentiasa jujur dengan aku.
Hormat parents aku.
Hormat keluarga aku.
Hormat kawan-kawan aku.
Hormat aku sebagai seorang perempuan.

Aku perlukan lelaki...
Yang boleh kuatkan semangat aku time aku tgh jatuh.
Sanggup dengar masalah aku.
Sanggup hadapi susah senang dgn aku.
Pandai memulihkan keadaan menjadi lebih baik.
Pandai menasihati aku.
Pandai mematangkan diri aku.
Pandai perbaiki sikap buruk aku 
Pandai dalam subjek sejarah dan sains 

Aku perlukan seorang lelaki...
Yang mencintai aku sepenuh hati dia.
Tak ade wanita lain di hati dia selain aku.
Tulus dan ikhlas mencintai aku.
Betul2 serious dengan aku.
Betul2 inginkan kebahagiaan yang abadi dengan aku.
dan...
Sentiase berniat inginkan aku menjadi suri hidup dia hingga akhir hayat :)



22 comments :

Akulah Pak Lan said...

Semoga berjumpa dengan laki tersebut

amran said...

hope u will get ur fine guy sone...(^_^)

Onitsuka_hana said...

cantik gambar

M O Y M O Y said...

Pak Lan & amran : amin... :)

hana :) biase je lah,,hehe..

BoolEan HeleNA said...

babe~~wht about amir??he suitable 4 u ryte??

KecohAbes said...

semoga dapat ciri2 yg awak nak tu :)

M O Y M O Y said...

@BoolEan HeleNA : hmm..ntah lah..

M O Y M O Y said...

@KecohAbes : thz :)

salleh said...

sdeynye... smoga dpt ap yg awk mtx.... amin...

salleh said...

sdeynye... smoga brtemu dgn nye... amin

pandangkedepan said...

jodoh x kan turun dari langit...sbb nnt susah nak tangkap..:D

sentiasa berdoa, usaha dan tawakal...
good luck to u...

M O Y M O Y said...

@salleh : Thz salleh :)

M O Y M O Y said...

@pandangkedepan : insyaAllah :)

GematriA™ said...

cinta jangan dicari, nanti akan hilang..
cinta jangan dikejar, nanti akan pergi..
cinta yang sejati, pasti akan datang sendiri dan kekal abadi.

Moga muny akan berjumpa dgn dia yang Allah tetapkan.

M O Y M O Y said...

:) pasti akan dtg dgn sndiri? oke..sy akan sabar menunggunye :)

Mila Ahmad said...

akan tiba jua seseorang yg kamu inginkan..bersabar dan menanti..:)
don't be sad!

M O Y M O Y said...

amin~

Ain Zulaikha said...

samala kite :)

M O Y M O Y said...

:)

Muhammad Akmal said...

sayu je baca.. hmm.. satu hari akn dtg lah insan yang istimewa tue.. bykkn berdoa ye..

M O Y M O Y said...

oke..terima kasih akmal :)

mimi fatin said...

smoga dpt lelaki tu :)