Online Users HEY THERE STALKER! WELCOME TO MY BLOG PAGE. IF YOUR CREEPING ON MY PAGE HOPE YOU FIND WHAT YOUR LOOKING FOR. LOL !

24 May 2011

Kerna Ku Cinta Kau

BUNGA CITRA LESTARI (BCL)

Jika ada yang bilang ku lupa kau
Jangan kau dengar...
Jika ada yang bilang ku tak setia
Jangan kau dengar...

Banyak cinta yang datang mendekat,
Ku menolak,...
Semua itu karna ku cinta kau...

Jika ada yang bilang ku tak baik
Jangan kau dengar...
Jika ada yang bilang ku berubah
Jangan kau dengar...

Banyak cinta yang datang mendekat,
Ku menolak,...
Semua itu karna ku cinta kau...
Kau...

Saat kau ingat aku, ku ingat kau
Saat kau rindu, aku juga rasa
Ku tahu kau slalu ingin denganku
Ku lakukan yang terbaik
Yang bisa ku lakukan
Tuhan yang tau ku cinta kau

Jika kau tak percaya padaku
Sakitnya aku...
Jika kau lebih dengar mereka
Sedih hatiku...

Banyak cinta yang datang mendekat,
Ku menolak,...
Semua itu karna ku cinta kau...
Kau...

Saat kau ingat aku, ku ingat kau
Saat kau rindu, aku juga rasa
Ku tahu kau slalu ingin denganku
Ku lakukan yang terbaik
Yang bisa ku lakukan
Tuhan yang tau ku cinta kau

16 comments :

Akulah Pak Lan said...

Amboi minat Bunga Citra Lestri ka?

M O Y M O Y said...

a'ahh..hehhe...sejak skolah rendah lg minat :)

Alysha Nur syahirah said...

Tgok BCL... trigt kat moy2 dah nieh.. haha same cumel ouh.. suke :)

saya YANA said...

lagu baru dia ke ni... nak cari la.. hahah

M O Y M O Y said...

@Alysha Nur syahirahhahah..jaoh beze kot..Bunga jauh lebih comel la :)

M O Y M O Y said...

@saya YANAHehehhehehe..lagu ni xde la baru sngt...saje je nak share.. =D

Nizam Ijam said...

cina ke melayu?? tertanya2 :)


Kisah Lucu Jejaka Hilang Anunya

M O Y M O Y said...

nepal :)

Love Monkey said...

skang u da xpyh nak berpura pura..mcm mne u rse bila dpt balik kat ex u..adakah berbaloi? adakah u puas? adakah u bahagia? jgn mainkan perasaan sesorg..jgn mengambil kesempatan dgn org yg sygkn u..tp jgn sesekali toleh kembali pd yg dah berlalu..jgn pernah menyesal dgn keputusan yg u dah buat..jgn suatu hari u ckp u dah buat keputusan yg salah..i knal sgt2 amer..byk die critakn tntng die ngan u..skang die btl2 terseksa dgn apa yg u dah buat pdnya..cinta dan syg die kat u xpernah pudar wlau sedikit..tp u yg XPERNAH faham keadaan dia..i mnx sgt2 u lepaskan dia..jgn berpura pura sygkn dia..i rse u just ambil kesempatan terhadap dia..padahal u ngan Z**** dah bahagia sambil tertawakan amer yg tgh bersedih atas pemergian u..sanggup u buat mcm tu kat dia..klau btl u syg amer..lepaskn dia...i mnx tolong sgt2...cukuplah apa yg u dah buat..bersyukur dgn ape yg u dah ade skng..

M O Y M O Y said...

ape awak cakap ni??????

Love Monkey said...

i ckp psl u..jgn nak main2 kn org..time amer tgh sedih,sakit,susah..penah u ade time die dlm keadaan mcm tu..ade?

tp i nak u pikir dlm2..cube time u tgh sedih,sakit n susah..die sanggup wat ape saje tuk u asalkn u bhagia tp ape yg u bls?

i da bace blog u dari awal smpi skang..u tgk balik pasal yg u crite pasal lelaki hebat..i tgk sume ciri2 tu ade kat amer..die buat tu sume SEBAB U..ade 23 sumenye..npe u tinggal die? just sbb kesalahan kecil? bdk Z**** tu hanye lah mengambil kesempatan atas kesusahan korg..mulut manis mmg la..i nak tgk lakonan die..sejauh mane u percaye..i just x rse u ptt tinggalkn amer..cari la die..die masih syg n cintakn u..

M O Y M O Y said...

diam la kau!!!!!!!!!!!!!!!!!

maCy said...

mode jiwang ni :)

De ideas said...

Tahu tak, cinta sebenarnya sama seperti seseorang yg menunggu bas. Bila bas tu datang, awak nengok bas tu dan awak kata pada diri awak,"Eee… penuhnya… tak de tempat duduk." Jadik, awak katakan pada diri awak, "Saya akan tunggu bas yg lain." Awak pun biarkan bas tu berlalu dan awak tunggu pulak bas yg lain. Kemudian, datang pulak bas yg kedua. Awak nengok bas tu dan awak akan cakap, "Eee… bas ni buruk sgt… mesti tak selesa. Dan mungkin bas ni akan rosak kat tengah jalan." Jadi, awak pun biarkan bas buruk tu berlalu dan awak bercadang untuk tunggu bas yang seterusnya.
Setelah beberapa ketika, datang lagi sebuah bas. Bas yg datang tu kosong, tak penuh dan tak seburuk bas yg tadi tapi kali ni awak kata, "Emmm… . tak de air-cond… cuaca pulak panas. Lebih baik saya tunggu bas yg lain." Dan sekali lagi awak biarkan bas tu berlalu dan awak bercadang utk menanti bas yg seterusnya. Tiba-tiba awan mula gelap, cuaca semakin mendung dan baru awak perasan yg awak pula dah terlambat rupanya. Awak mula panik dan terus naik bas yg datang ketika itu, walaupun bas itu tak sebegitu sempurna. Dan kemudian barulah awak sedar bahawa… awak dah naik bas yg salah. Jadi, selama ni awak dah membazir banyak masa dan wang untuk menunggu apa yg awak nak. Walaupun yg datang tu adalah bas yang ber aircond, adakah awak dpt pastikan bahawa bas tu tak akan rosak di tengah jalan atau mungkin bas tu tak terlalu sejuk untuk awak? Jadik, (terutamanya golongan perempuan)lelaki pun samalah mengingini apa yg awak idamkan tu memang tak salah. Tapi, tak salah juga kalau anda sanggup memberi satu peluang pada orang lain, kan? Sekiranya awak dapati "bas" itu tak sesuai dengan awak, apa yg perlu awak lakukan hanya tekan loceng dan turun daripada bas tu. Tapi… saya pasti awak semua tentu ada pengalaman yg macam ni. Awak nampak sebuah bas datang (tentulah bas yg awak nanti- nanti kan), awak tahan bas tu tapi pemandu bas tu pulak buat tak faham dan pura-pura buat tak nampak awak dan terus berlalu tinggalkan awak! Hahahaha… . Bila ada bas yang lalu melintasi saya macam tu, apa yang saya lakukan ialah BERJALAN!
Bodoh sebenarnya untuk mengejar bas tu sebab setiap kali, awak akan terjatuh dan menyakiti diri awak sendiri. Jadi, bercinta tu adalah ibarat menunggu bas, sama ada awak nak naik dan beri peluang pada bas tu… semuanya terpulang pada diri awak. Dan bila awak berjalan, awak sebenarnya cuba melarikan diri daripada cinta!

Raden said...

jeles dgn bunga nie..comel sgt!!
aargghhh

M O Y M O Y said...

sis raden pon comel oke.. ^_^